PR korporacyjny
Działania komunikacyjne w tym obszarze PR koncentrują się wokół budowy
i wzmacniania pozytywnego wizerunku organizacji oraz jej dobrej reputacji w otoczeniu rynkowym.
Podstawowym narzędziem realizacji tych celów jest skuteczne dotarcie do szerokiej opinii publicznej z odpowiednim przekazem medialnym na temat firmy, a także kreowanie eksperckiej pozycji osób nią zarządzających.
Wachlarz kompleksowych usług jakie oferujemy w ramach tego procesu obejmuje:
- Audyt dotychczasowego wizerunku firmy;
- Opracowanie strategii komunikacji korporacyjnej;
- Szeroko rozumiane kontakty z mediami, w tym kompleksowe prowadzenie biura prasowego, organizacja konferencji prasowych, przygotowywanie i dystrybucja komunikatów prasowych i wypowiedzi eksperckich;
- Przygotowanie treści na strony www;
- Opracowanie korporacyjnych materiałów informacyjnych i promocyjnych – raportów rocznych, broszur, folderów, prezentacji, filmów itd.;
- Wsparcie komunikacji wewnętrznej firmy.