Mieliśmy ogromną przyjemność wspierać ogłoszenie wyników i uroczyste wręczenie nagród w konkursie „DEI 30% Club Poland” organizowanym przez 30% Club Poland.
Podstawowym celem konkursu było zgromadzenie faktycznie realizowanych inicjatyw #DEI (ang. diversity, equity and inclusion; różnorodność, równe szanse i włączenie), które m.in. mogą stanowić źródło pomysłów i inspiracji dla innych przedsiębiorstw.
Laureatami zostało 5 firm:
- IKEA - nagroda przyznana za „Urlop Ojcowski IKEA”
- CD PROJEKT RED - firma wdrożyła projekt „Urlop menstruacyjny”
- BNP Paribas - nagroda za inicjatywę „Wsparcie partnerskiego modelu rodziny”
- Abris Capital Partners - projekt „DEI CODE – polityka wdrażania zasad różnorodności w spółkach portfelowych funduszu Private Equity”
- BASF Polska - kampania społeczna „Chemia jest Kobietą”
Przyznano również 8 wyróżnień firmom: Mastercard, Lidl Polska, KRUK S.A., JLL, IKEA, Fundacja Grupy ERGO Hestia Integralia, Ringier Axel Springer Polska i BNP Paribas.
Do konkursu napłynęły 54 różnorodne, wartościowe, niezwykle interesujące zgłoszenia, co pokazuje, że kwestia równych szans i inkluzywności jest traktowana przez firmy coraz poważniej.